Bij Beter Uit bent u altijd beter uit!

Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief

Corona-FAQ

1. Mijn reis vertrekt binnenkort. Beter Uit verzoekt om de restantbetaling te voldoen. Moet ik dat nu wel doen?

 

A. Ja, u dient de restantbetaling aan Beter Uit te voldoen. Beter Uit gaat er vanuit dat uw reis nog steeds door kan gaan. Mocht uw reis door de maatregelen die de diverse lokale overheden nemen, niet door kunnen gaan, dan is uw (aan)betaling verzekerd. U bent uw geld NIET kwijt.

 

2. Ontvang ik mijn reissom dan retour?

 

A. Voor de waarde van uw (aan)betaling ontvangt u een Corona-voucher waarmee u tot een jaar na uitgifte van het voucher een aanbetaling kunt doen voor een andere vakantie met Beter Uit. Het Corona-voucher valt per direct onder de garantieregeling van het SGR, waardoor u 100% verzekerd bent.

 

3. Wat is een Corona-voucher?

 

A. De Corona-voucher vertegenwoordigt de waarde van uw aanbetaalde reissom. Met dit voucher kunt u tot een jaar na uitgifte een andere vakantie bij Beter Uit boeken. Uw aanbetaalde reissom wordt als het ware dan gebruikt voor de aanbetaling van uw nieuw geboekte vakantie. Mocht uw nieuwe vakantie duurder zijn, dan dient u het verschil bij te betalen. Is uw nieuw geboekte vakantie goedkoper, dan ontvangt u het verschil uiteraard terug.

 

4. Mijn reis vertrekt binnenkort. Wanneer kan ik uitsluitsel verwachten of mijn reis doorgaat?

 

A.  Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren. Wij volgend de richtlijnen van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Op dit moment hebben diverse landen een inreisverbod die tot een bepaalde datum van toepassing is. Indien hier wijzingen in zijn die van invloed zijn op uw reis, informeren wij u. Heeft u nog niets van ons gehoord, dan zijn wij in de veronderstelling dat uw reis gewoon door gaat.

Bij Beter Uit bent u altijd beter uit!

Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief